fredag 16 oktober 2009

Viktorias vantar



Det var inte det lättaste även om det gick ganska fort att få till ett par vantar. Alltså fort från det att jag började, för det här mönstret fick jag redan i våras utav min mors jobbarkompis Viktoria. Jag ska nog testa att göra ett par till för jag har bävernylon kvar, men jag känner att det här med vantar inte riktigt är min grej.
Det är ju bara det att jag inte kan hitta nå bra vantar i affärerna. Tips mottages tacksamt=). Och ett stort tack till dig Viktoria att jag fått ha din vante så länge. Nu lovar jag att du snart ska få den tillbaka, men mönstret behåller jag;).

1 kommentar:

  1. Jag hade också så svårt att hitta vantar ute i butikerna men Hestras vantar är de bästa vi har haft, ett litet tips :-) Vi har köpt dem uppe i Lofsdalen men jag vet att de finns lite här och där.

    SvaraRadera