onsdag 14 oktober 2009

Vi tar väl en klänning till då=)




När jag var på Syfestivalen i fredags kunde jag såklart inte motstå djungeltyget från JNY i jersey. Mycket finare i verkligheten än på bild=).
Det blev en klänning till att börja med av detta tyg också. Jag har absolut inte varit någon "klänningsmamma" tidigare, men nu tror jag att jag har fastnat rejält. Jag tror mig också veta vad det beror på. Det är ju för att de flesta köpeklänningarna är gjorda i "tjejiga" färger. Inte för att jag inte gillar rosa, men jag tycker det är så trist att det ska vara så sött jämt. Tacka vet jag detta mönster med lite klös i. Grrrr!

3 kommentarer:

  1. Snygg :) Jag har inte bestämt ännu vad jag ska sy av mitt djungeltyg. Får se vad det blir.

    SvaraRadera
  2. jättefin!! gillar också precis såna klänningar och det gör döttrarna också som tur är

    SvaraRadera
  3. Så härlig! Jag gillar inte heller alla rosa glittriga köpeklänningar, så den här var en välbehövlig syn :-)

    SvaraRadera